Nya funktioner på bloggen!

Hej! Som nog de flesta säkert har märkt så har jag lagt in
lite fler funktioner på bloggen!
- En rösta-funktion: Rösta antingen tummen upp eller ner
om vad du tycker om bloggen.
- Kontakt/Rss: Tryck på en av bilderna beroende på om
du vill skicka ett meddelande till mig eller om du vill se
bloggens RSS.
- En chattbox: En box där du kan chatta med andra läsare.
OBS. Du blir bannad från chattboxen om du beteer dig dåligt!
- Länkbyten: Bilder för länkar!!! Tryck på en av bilderna
så kommer du till en annan blogg som jag har länkbytt! :)
- PS: Vill även säga att jag tog bort ''sök i bloggen'' funktionen
eftersom att den var väldigt ful där i sidoboxen & därför bestämde
jag mig att bli av med den. Hoppas ingen hade någon användning
av den iallafall :)
-
- Jag är inte direkt expert på att designa bloggar men jag är
iallafall nöjd med att jag har lyckats göra det här åtminstone &
ska försöka göra allt för att kunna förbättra bloggen, men hoppas
du trivs!
- Stay tuned!

Jag bjuder även på en ny bild! :)
- Har tyvärr ingen aning vart den kommer ifrån &
vem som är med henne. Men det är iallafall en ny bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback