SELENA ÄR PÅ SJUKHUS!

''Selena Gomez genomgår tester efter att ha rusat till
ett LA-område till sjukhuset på torsdag kväll (juni 9),
rapporterar TMZ. Den 18-åriga sångerskan och
skådespelerskan gjorde ett framträdande på The Tonight
Show med Jay Leno, men "mådde hemskt under och efter
showen, klagade hon över illamåendet och svår huvudvärk,"
enligt källor. Inga ord ännu om den exakta orsaken till sjukdomen''
-
- Hennes Monte Carlo Tour som skulle hållas idag är avbokad.

- Bilden ovan visar Selena efter showen, då hon mår riktigt dåligt.
-
-Shit. Jag hoppas verkligen att det inte är något allvarligt.
Hoppas hon mår bättre snart, jag blir lite orolig för henne
annars... Men Selena är stark & jag är säker på att hon kommer
att må bättre snart. #getwellselena <3
-
- Källa: TMZ & www.justjared.buzznet.com samt en massa
andra kändissajter.

Kommentarer
Postat av: selena

hihi stackars henne. hoppas hon blir btre

2011-06-10 @ 21:25:44
Postat av: Cicci

Hejsan!

Du är nominerad till bästa Selena blogg å min blogg!:)

2011-06-11 @ 00:09:34
URL: http://selenagomeztime.blogg.se/
Postat av: Movie teamet

Stackars Selena :(

kan vi länka?

2011-06-11 @ 09:54:22
URL: http://movie.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback