Selena's blodtester

Selena Gomez har genomgått ett antal tester för frågor om blodtryck
sedan hon blev inlagd på sjukhus på torsdagen rapporterar TMZ. Som
TMZ först rapporterade var Gomez rusad till sjukhuset på torsdagen
efter tejpningen på ett framträdande hos "The Tonight Show," och klagade
över illamående och svår huvudvärk. Källor berättar att Gomez har
genomgått ett antal tester för blodtryck, men hittills ... har läkare inte
kunnat avgöra vad som orsakar problemet. Som för de rykterna om att
hon är gravid är iallafall helt osanna.
Källa: TMZ
PS. Respektera att jag själv har översatt den här texten utan någon
översättning, så snälla skriv källa om du kopierar, inte bara detta inlägget
utan också alla andra inlägg jag publicerar.
Tack på förhand!

Kommentarer
Postat av: D

hej! nu har jag lagt till dig bland mina länkar,kommentera gärna när du har lagt till mig ;)

kram

2011-06-12 @ 19:24:11
URL: http://dieber.blogg.se/
Postat av: D

sv; tack för länkbytet. funkar de inte? konstigt, fixar det så fort som möjligt! :)

kram :)

2011-06-12 @ 19:39:58
URL: http://dieber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback