Ska justin fria till Selena?

Justin Bieber är enligt uppgift påväg att be Selena Gomez att gifta sig med honom på hennes 19-årsdag nästa månad. Den källan som ligger nära Justin avslöjade:

"Han har startat allvarligt funderar på sin framtid. Han är inte i något rusa till huvudet ner i gången, men efter en sådan fantastisk tid i Maui tillsammans det är verkligen cementerade vad han tycker om Selena och hoppas hon kommer .. säga ja. Det är hennes 19-årsdag i juli, och han planerar att föreslå till henne på en födelsedagsfest han organisationskommitté för henne''

Min åsikt: Jag tror faktiskt inte detta är sant, det har gått för fort i så fall + de är väldigt unga båda två, men om det är sant så, inte för att vara elak, men tror inte Selena kommer att tacka ja.. Men det skulle vart väldigt kul om de gifte sig! :) - Men som sagt, de är för unga!
Källa: www.oceanup.com
Vad tror du?

PS, SE HIT!
Glöm inte att du fortfarande kan rösta på min blogg som bästa selena-bloggen.
Jag är VÄLDIGT tacksam om du gör det, det vore jättekul att vinna den tävlingen.
Jag tvingar dig inte att rösta på mig, du är fri att rösta på vem du vill men jag är
bara väldigt tacksam om du gör det :)
- För att rösta tryck här
- Det kan hända att du får scrolla ner lite för att se inlägget, men du ska iallafall
leta efter inlägget som heter ''TÄVLING - DEN BÄSTA BLOGGEN!''
Tack på förhand.

Kommentarer
Postat av: mysan

Hej kopierade om det var okej men skrev länk :)

2011-06-06 @ 12:40:52
URL: http://selgomez.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback