Ska Monte Carlo komma ut i Sverige?

- Jag skickade tidigare ett mail till SF Bio & frågade om Monte Carlo
kommer att komma till Sverige så att vi selenators kan se filmen.
Det här är vad de svarade:
-

Hej,

Filmen Monte Carlo är inte inplanerad på våra biografer än så länge. Däremot är det möjligt att den kommer att tas in i ett senare skede. Håll utkik på vår hemsida på http://www.sf.se/filmer, så kanske den dyker upp där framöver.

-

Med vänliga hälsningar,

SF Bio AB


Alltså är det fortfarande oklart om Monte Carlo kommer att visas i Sverige eller ej.

Kommentarer
Postat av: Mileys STÖRSTA FAN

snälla kan vi göra länke byte din blogg äger jag vill att min blogg ska bli som din du som äger bloggen är bäst ändå, om jag inte bloggar om selena så följer jag din blogg sen maj följde jag din blogg gjenom selenagdaily

2011-06-13 @ 19:18:25
URL: http://mileythesmiley.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

Hej man kommer att få köpa den på CDON.com!!!

2011-06-14 @ 11:00:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback